tajsdag

Publicerat 2012-06-05 kl 21:28:10 Vardag i stallet i Italien Kommentarer 0 st
idag var Mrtina ledig som vanligt så jag åkte iväg tidigare till stallet för att hinna ge hästarna både krafft och hö innn Emilio kom. Började med att rida Winnie och han har ju blivit riden av sin ägare hela helgen och ja... vi var inte riktigt överens i början plus att de hade vattnat banan lite mycket och han är så töntig vad det gäller vattenpölar, så helt överens var vi inte i början men i slutet så gav han med sig. Sedan så red jag mest fram hästar till Emilio. Han hoppade ett antal på gräsbanan idag. I helgen så åker de på nationella tävlingar i Arezzo med 10 hästar. Skulle gärna vilja följa med men jag måste stanna hemma och rida de som blir kvar hemma plus att jag ju åker till Tyskland tidigt på söndag morgon.
Ikväll så är det sista myskvällen med mamma. Hon åker hem tidigt imorgonbitti :( Nu ska vi dricka te och prata!
Kommentera här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0