Skidor

Publicerat 2013-11-28 kl 21:43:45 Allmänt Kommentarer 0 st

Idag hade vi vår sista presentation av vår app som vi designat och utvecklat. Nu är det tentaplugg för fulla muggar hela helgen, (med en liten pause för Stockholm Horse Show på söndag förmiddag).

Efter skolan idag så åkte jag direkt till XXL och köpte skidpaket (skidor+binningar+pjäxor) och turen va på min sida för det var 25% rabatt för alla medlemmar idag, så ett enkelt knapptryck på fb och jag fick paketet betydligt billigare! Detta är ju egentligen en julklapp till mig från mamma och pappa, TACK! Men nu glömmer jag bort dem och blir jätteförvånad på julafton istället. 

Igår hade jag heldag på jobbet och jag börjar hitta väldigt bra nu. Fick packa goodiebags, fixa med kataloger och slå in julklappar till kunder. Det är sån bra stämning på 3M, alla är så snälla och kommer fram och hälsar, de kommer ihåg mitt namn och frågar massa saker. Jag trivs! 


Kommentera här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0