6 nov

Publicerat 2013-11-06 kl 09:16:36 Allmänt Kommentarer 0 st
Igår hade jag en lite hektiskt dag med två jobbintervjuer och föreläsning. Båda intervjuerna gick bra och i eftermiddag ska jag på en vidare intervju för ett av jobben. Jag hoppas verkligen att jag får det! Det skulle vara så roligt och givande, så håll tummarna för mig klockan 14.00!!


Helgen som gått var den bästa på länge. Jag spenderade den med min underbara Nils hemma hos honom i Wiesbaden. Vi hann med shopping i Frankfurt och en del annat, men tiden gick alldeles för fort... Men det är sån tur bara 8 dagar tills vi ses igen då han kommer hem till mig över en helg, längtar! 



Kommentera här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0