packar för fullt

Publicerat 2012-06-24 kl 18:49:49 Lediga dagar Kommentarer 0 st
Igår så red jag Tompa på förmiddagen och resten av dagen så hängde jag på stranden. Så otroligt varmt att man inte kan ligga och sola mer än max 10 minuter innan man måste hoppa ner i vattnet igen. Lyckades bränna min rygg så idag har jag bara varit hemma och börjat packa inför flytten. Jag måste ju packa det jag ska ha med mig, sen kommer ju mamma med min bil i början av augusti så måste packa en väska som hon kan ta med sig också med de grejer som jag inte får plats med nu, och sedan måste jag packa alla grejer som ska hem till Sverige. Vet knappt vad jag har i vilka väskor längre, måste sätta lappar på dem! 
 
Idag är det min mammas födelsedag! Grattis älskade mamma!!! Önskadar att jag kunde vara med min familj och fira henne...
 
 
Kommentera här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0