lörda

Publicerat 2012-06-09 kl 23:04:57 Vardag i stallet i Italien Kommentarer 0 st
När jag och Martina var klara i stallet idag vilket vi blev ganska tidigt så spelade vi fotboll med Melania, Daniel och kusninerna Judita och Cesare som kommer från Rom över helgerna. vi hade superroligt och hittade på massa andra saker. Kommer sakna dem så mycket om det nu blir så att jag får jobbet i Tyskland. Berättade även för Dr. Mencarelli (han som äger anläggningen) att jag ska åka och provjobba och han hoppas väldigt mycket på att jag INTE får jobbet, haha. Han var så söt den gamle gubben och tyckte verkligen att det var tråkigt och synd att jag kanske kommer lämna hans gård. Men jag har ju inte fått jobbet än som sagt. Tog massor utav bilder och gjorde videosar idag men de laddar jag upp på onsdag när jag kommer hem igen. 03.30 ringer klockan inatt, önska mig lycka till!!
Kommentera här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0