domenica

Publicerat 2012-06-17 kl 21:46:20 Vardag i stallet i Italien Kommentarer 0 st
Idag har jag svettats minst 10 liter. Har ridit 5 hästar och longerat 1 i 35 grader, vindstilla och molnfritt! I helgen så har jag och Martina varit hemma ensamma eftersom Emilio och Stefano var på tävling i Arezzo med unghästarna.
Vi jobbar så himlans bra ihop och får alltid så mycket gjort när det bara är hon och jag. förra veckan så gjorde vi rent hela stora stallet och uteboxarna. Spolade rent med vatten och såpa. Igår så gjorde vi likadant med lilla stallet och det skiner som aldrig förr!
Imorgon är jag ledig och ska tillbringa hela dagen på stranden. Stefano och Valentina kommer vid lunch och joinar mig.
Ha en bra söndagkväll!!!
Kommentera här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0