28 juli

Publicerat 2012-07-28 kl 17:40:56 Allmänt Kommentarer 0 st
Nu har väärmenäven hittat hit efter en regning förra vecka! 35 grader och vindstilla och alla dör av värmeslag men jag trivs som handen i handsken!
 
Allting gar bra och jag rider pa som en tok. Min lilla 5aring som jag blivit tilldelad gör enorma framsteg varje dag och det ar sa himlans roligt!
 
Haromdagen sa fick jag hoppa med en av vara 7aringar och det gick ganksa bra, hon ar lite svar för hon ar enromt stor och byter gärna galopp i bak var och varannat steg sa maste vara super still och lätt i handen trots att hon ar mega stark. men vi fick till det riktigt bra i slutet!
 
 
Kommentera här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0