Lördag

Publicerat 2012-02-18 kl 19:51:46 Vardag i stallet i Italien Kommentarer 0 st
Idag har det varit så varmt och skänt att jag varit utan jacka nästan hela dagen!
Jag jobbat som en blå idag. Red 4 hästar innan lunch och gjorde en del diverse andra saker. Efter lunch så ryktade jag 7 hästar. Tvättade allas ben och svansar. Puttsat alla 100 träns och sadlar och fixat och grejet och skyndat  mig för jag skulle hinna handla när jag kom hem. Vi har kommit hem runt halv 8 varje dag de senaste 2 veckorna så jag har inte hunnit handla. Idag kom vi hem vid kvart över 7 så jag sprang och har äntligen handlat mat!
Ikväll så ska jag hem till Stefano och äta pizza.
Kommentera här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0