senaste nytt

Publicerat 2012-04-12 kl 19:55:22 Allmänt Kommentarer 0 st
Det ät en hel del nya saker som kommit de senaste veckorna som jag inte skrivit något om. Den tråkiga nyheten är att Favolante åkte för en vecka sedan. Ägern ville ta föl på henne så nu står hon i en hage och äter sig tjock med bebis i magen. Hon var ju min favorit av alla hästarna... Dagen efter kom en ny häst. Oh Caro 4 år, har ridit honom någon gång och han är inte riktigt min favorit om jag säger så... Idag kom den ännu en ny häst, Leatita och hon är 8 år och syster med Morgane. De har samma pappa; Diamant De Semilly.
Nicoletta har bytt ut sin häst och hennes nya kom i måndags, han heter Luneburg och är 10 år. Jag red honom idag och han är väldigt okomplicerad och rolig att rida. En hel del nya hästar alltså.
Plus att jag har en nya hjälm. Min gamla ruttna gpa har jag haft alldeles för länge så nu har jag en Charles Owen Wellington Original till vardags och en Charles Owen Ayr8 Leather till tävling.
Kommentera här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0