segt internet

Publicerat 2012-04-03 kl 21:16:39 Vardag i stallet i Italien Kommentarer 0 st
Av någon konstig anledning så har mitt internet blivit väldigt segt.
Hela min familj är iaf här så uppdeteringen kommer inte bli bäst den här veckan.
Idag så fick Tompa bara gå i hagen och mysa precis som igår. Jag fick hoppa Chanel några språng och hon kändes väldigt fin efter att ha haft en vilohelg.
Nu har vi sleepover hemmahos mig och Ida. Både Matilda och Alida är här. Det är ganska trång i min lilla etta men vi får plats!
Har många fina bilder ifrån Firenze som vi tog igår som jag ska lägga in i veckan också. Imorgon följer Matilda med mig till stallet hela dagen och på kvällen så ska vi alla äta pizza i Castiglione.
Siena för 2 veckor sedan
Kommentera här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0