Letitia

Publicerat 2012-04-30 kl 13:41:32 Vardag i stallet i Italien Kommentarer 0 st
Min nya favorit är det nya franska stoet Letitia efter Diament De Simelly. Det är i princip bara jag som rider henne, tror Emilio ar ridit henne 1 gång sedan hon kom. Antar att Emilio tycker att jag rider henne bra för jag har även fått hoppa henne några gånger och hon är verkligen min typ av häst. Liten, pigg och kvick.
Har även ridit den nya 4 åriga killen Oh Caro lite mer och han har verkligen utvecklats så otroligt mycket sedan jag red honom sist. All cred till Stefano för det är han som rider honom mest. Det var som att sitta upp på en helst annan häst! Han var arbetsvillig och ville verkligen göra rätt, senast jag red honom var han mest motsträvig och okoncentrerad. Det är så roligt med unga hästar för man ser verkligen framstegen så tydligt!
Kommentera här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0