Glad Påsk

Publicerat 2012-04-07 kl 21:35:39 Vardag i stallet i Italien Kommentarer 0 st
Idag åkte mamma, Matilda pch Alida hem tilll Sthlm igen. Tråkigt för det kändes knappt som om vi hann ses någonting. Pappa kommer stanna kvar i någon vecka med tanke på att vi fortfarande renoverar vårat hus här. Igår firade i påsk i förväg, grillning och leta ägg.
Idag har jag varit allmänt seg och ridbanan var ganska blöt så red ut på 5 hästar och longerade en. Imorgon så ska jag få följa med till Arezzo och hjälpa till. Emilio är ju där med 4 hästar och tävlar i helgen och Stefano har hjälpt honom. De åker ju fram och tillbaka eftersom vi bara har lite mer än 1 h med bil så imorgon följer även jag med. Vill ju gärna åka dit iaf en dag med tanke på att jag valde att inte åka dit och tävla någon av dessa veckor.
Kommentera här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0