fredag den trettonde

Publicerat 2012-04-13 kl 20:08:53 Vardag i stallet i Italien Kommentarer 1 st
Idag har det varit en bra dag. Började med en skrittrunda på Laius, därefter så fick jag hoppa lite med Chanel. Vi ställde upp en lång serie på meddellinjen igår. Hoppade även serien med Tompa och både han och Chanel hoppade finfint. På eftermiddagen så red jag Hialoubet och han rörde sig helt fantastisk idag, blev så glad efter ridpasset med honom. Därefter så fick jag rida Nicolettas nya häst igen eftersom hon inte kom pga av att det duggade lite idag... jag räknade ut att jag har ridit hennes häst mer än vad hon själv har gjort sen den kom.
Idag fick Emilio en mega storkartong full med en massa RG grejer. Schabrack, täcken, gardiner, allt. En sponsor grej från Tericcio (därifrån 4 av hans hästar som han rider kommer ifrån), det är deras logga på allt. Supersnyggt.
Nu blir det paj till middag och senen tidig kväll för imorgon kväll ska vi på konsert!!!
Kommentera här


Kommentarer
Postat av: Matilda

BLOGGA

2012-04-21 @ 15:10:41
URL: http://matildanerell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0