T-shirt väder

Publicerat 2011-10-28 kl 19:39:53 Allmänt Kommentarer 0 st
Solen skiner och glada miner, trots att banan fortfarande var lite för även idag. jag började med Hialoubet och travade längst med floden. Sen när Stefano och emilio kom så tog vi Chicago, Olea och Istrione på en långtur genom floden och upp bland alléerna och alla olivodlingar. ridvägarna här är verkligen så vackra. Nu i oktober7november så skördas ju olivernna så det är en massa gubbar och gummor som kämpar på med alla tusen träd som finns runtom. Sen skrittade jag ut Tompa tillsammans med Stefano som red Anteus, en ny 3årig hingst som kom för 2 veckor sedan, superfin verkligen. Därefter var det storstädning, eller höststädning i sadelkammaren, Stefano slängde det mesta han fick syn på och Emilio sprang efter och "nej nej nej den där kanske vi kan ha användning för någon gång man vet aldrig" haha
På eftermiddagen kom Ellen (Emilios chafför), inatt åker hon och Kapitol till Frankrike där han ska vara ett tag för att göra små bebisar.
Nu ska jag laga mat och sen tänkte jag skriva lite om övningar som vi gjort mycket under sommar månaderna.
A dopo
Kapitol D'argoon
Kommentera här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0