Oggi viene Alida

Publicerat 2011-10-29 kl 14:07:47 Allmänt Kommentarer 0 st
Idag kommer min fina lillasyster ner!! det ska bli sè roligt verkligen, hon stannar i hela 10 dagar!
Sitter och slänger i mig pasta med tomat och zuccini, sen måste jag städa lite snabbt och sen tillbaka till stallet. Vid halv 7 kör jag till Pisa flygplats.
Innan lunch nu så red jag Chanel, hon var en riktig piggelina villemest busa hela tiden. Tompa travade och galopperade jag med längst floden och efter att ha sprallat av sig i början så blev han så superfin i slutet. Red Hialoubet inne på banan idag och han var fin som alltid.
Höststädningen i stallet har börjat ge resultat nu, i eftermiddag bli de nog klara. Jag slipper och städa för jag rider istället!
Kommentera här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0