Halloween

Publicerat 2011-10-31 kl 19:33:45 Allmänt Kommentarer 1 st
Här sitter jag och tittar på när Alida agerar hemmafru, maten är i ugnen och cheesecake i frysen. Sen ska vi väl gå ut en sväng på stan, baren nedanför mig håller på att spränga deras högtalare så vi får se vad det blir denna blodiga dag.
Vädret är helt underbart, solen skiner och mitt på dagen är det bara t-shirt som gäller, perfekt ridväder! Alida och jag tog en skritttur med Chicago och Tompa imorse. Därefter red jag fram Hialoubet till Emilio som hoppade honom sen. Därefter fanns det ungefär 100 läderbenskydd som väntades på att bli puttsade. Det roliga är att jag aldrig sett Emilio använda ett ända par. De låg i en stor låda och i en kista. Hur fina som helst, frågade Emilio när han köpt alla dessa!?? Till svar får jag - No no, they give me these, cwd, dion, osv osv. Alla i läder, olika material, olika storlekar, olika former... Puttsade dem gjorde jag iag och drömde att jag ägde dem alla. Ner i lådan och kistan igen och där kommer de antagligen att ligga! Försökte ju ge Emilio en hint om att jag kanske möjligtvis kunde få ett par, men han förstod inte den hinten...
Kommentera här


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hallooooweeeen

2011-11-01 @ 10:16:31
URL: http://matildanerell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0