strandpromenad, pastagratäng och Jessie J

Publicerat 2011-11-21 kl 19:31:56 Lediga dagar Kommentarer 0 st
idag har jag varit ledig som sagt, och jag har vàldigt svårt med att inte göra någonting, men jag lyckades ganska bra idag faktiskt. Gick upp vid 8 och flyttade bilen till en gratisparkering som jag hittat, bara det känns som om jag sparat miljoner på idag. Tog en kortis promenad innan jag lunka hem och åt en lååång frukost. Därefter gjorde jag ingenting, satt nästan och stirra i taket. På eftermiddagen så gick jag 1 timmes promenad på stranden, att vara ensam och bara höra vågornas brus, kan bara beskrivas som underbart. Har just gjort en pastagratäng med massa grönsaker och ost. Sitter och lyssnar på Jessie J som just nu är min favvoartist. Imorn ska det bli skönt att få rida, sådanna här dagar kan jag inte ha mer än 1 gång i månad annars kommer blir jag galen.
Sov gott.
Kommentera här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0