Parmesan med tortellini

Publicerat 2011-11-28 kl 13:55:49 Vardag i stallet i Italien Kommentarer 1 st
här sitter jag med en tallrik tortellini dränkt med parmesan och olja. Har ridit 4 hästar innan lunch, bla Lauis som har vilat i 2 månader och haft semester i hagen. Vi började med honom igen förra veckan och han hals har blivit så otroligt biffig!! Tror det gjorde honom mycket gott att ha semester. Tror faktiskt alla hästar behöver det lite ibland, det gör mer nytta än onytta att låta dem gå ute i en hage och bara va häst.
Med Tompa idag så lekte vi i floden. Gick runt i ca 20 min och han drack flera liter och plaska och hade sig.
Snart ska jag tillbaka till stallet och rykta 2 hästar, puttsa allt och ge kvällsmat. Imorgon är jag ledig.
Kommentera här


Kommentarer
Postat av: matilda

Din lilla wannabe, asså med headern

2011-11-28 @ 14:49:47
URL: http://matildanerell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0