Mot Coop

Publicerat 2011-11-23 kl 18:26:38 Vardag i stallet i Italien Kommentarer 0 st
Mitt kylskåp (råkade skriva kylskåt haha) gapar tomt så ska iväg och handla. Papi och jag har varit ensamma i stallet idag igen för emilio och Stefano var i Grosseto någonstans och red en vild Maremmano hingst. Vet egentligen inte varför...
Skrittade ut med Hialoubet imorse och red sedan Tompa och Favolante på banan. Tompa var väldigt mjuk och fin, jobbade mest med övergångar trav-galopp-trav för att träna på att han ska vara i samma form utan att köra upp huvudet och släppa ryggen totalt och det gick förvånandsvärt bra! favolante är brunstig som en sur kärring, så fick vara lite smart i början med henne idag så att hon inte skulle tjura ihop. men jag fick henne ganska lätt på min sida och i slutet jobbade hon riktigt fint i galoppen, trännade på att länga och samla galoppsprången.
Därefter red jag ut med Istrione längst med floden, trav åt ena hållet och galopp åt andra.
Kommentera här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0