Helgen som varit

Publicerat 2011-11-20 kl 21:34:08 Allmänt Kommentarer 0 st
Den här helgen så har Emilio och Stefano varit i Rom och tävlat. Det var Militär mästerskapen + vanliga nationella tävlingar. Emilio rider ju för flygvapnet så han deltog och vann idag med Hialoubet.
Jag och Papi har alltså varit ensamma hemma med de andra hästarna och det har varit hur skönt som helst. Så avslappnat och lugnt! Jag har bla ridit den nya hästen Favolante. Gulligt sto, liten (163), pigg och hoppar som en gummiboll. Hon är väldigt rolig att rida, lite som Hialoubet faktiskt, så absolut i min smak!
Imorgon är jag ledig och då ska jag tillåta mig själv att inte göra så mycket alls. Ska dricka ett antal capuccinos på olika fik längst med strandpromenaden. Har bett Stefano släppa ut Tompa imorgon så han klarar sig.
jag och Hialoubet för någon vecka sedan
Kommentera här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0