han, hon, den, det, Ni

Publicerat 2011-11-23 kl 18:10:27 Allmänt Kommentarer 0 st
Kom just hem och i hissen fick jag sällskap av en farbror. Jag tänkte att nu ska jag briljera med min italienska och vara trevlig, så jag frågade honom vilken våning han skulle till. När han gott ur hissen och känner mig så där nöjd så ba, va fan sa ja? Jo jag sa typ; DU, vilken våning ska NI (artigt) till? Jaja skitsamma gubben fattade ju och log så vänligt. Han och frugan har något att skratta åt vid middagsbordet iaf. Det var ju inte värsta tabben, har sagt värre saker. Men jag måste ju öva och jag bjuder på att andra får sig ett/flera goda skratt på vägen.
Kommentera här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0