guds gåva till mig

Publicerat 2011-11-19 kl 19:29:02 Allmänt Kommentarer 1 st
Eftersom jag är allergiska mot de mesta som är gott vad det gäller godis, eller som ni (icke-allerkiger säger är gott iaf) så har jag ju aldrig smakat nutella. men detta år måste jag har varit väldigt snäll för Gud skänkte choklad Philiadelphia till mitt land. Tack. Finns inget annat i matväg som kan rena själen så mycket som detta.
milka-philadelphia1.jpeg
(på den italienska TV-reklamen så är det ungar som har detta på mackan men jag äter rakt av, med en sked och bara slickar i mig)
Kommentera här


Kommentarer
Postat av: Matilda

Usch va gott

2011-11-19 @ 22:42:16
URL: http://matildanerell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0