Fredag

Publicerat 2011-11-12 kl 14:28:04 Vardag i stallet i Italien Kommentarer 0 st
Är hemma på lunch och ska snart tillbaka till stallet. Imorse så hoppade jag Tompa för Emilio, en liten bana med 5 hinder. Han hoppade superbra i slutet när jag fick till det som jag verkligen behöver träna på nu i vinter. Det jag måste träna på är att slappna av mer, trampa ner mera i stigbyglarna inte bara foten utan hela benen, det är som att jag liksom drar upp benen utan att jag tänker på det. genom att jag slappnar av så sjunker ju benen ner och trampet i stigbygeln blir omdelbart bättre. Tränatränaträna. Sen så red vi ut och travade bland olivnlundarna jag red Chicago. Därefter så red jag Olea och nu på eftermiddagen så ska jag rida min älskade Graffio som åker nästa vecka till Philipphearts i Belgien... :(
Ikväll ska vi ut och fira Giulia som fyllde 18 förra veckan, vi ska äta på hennes pappas fiskrestaurant.
Imorgon lägger jag upp en ritning på den lilla banan som vi hoppade idag, och som även Philliphearts hoppade när han var här igår och provred.
Kommentera här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0