ei do Alida

Publicerat 2011-11-08 kl 13:55:42 Allmänt Kommentarer 1 st
Lämnade just av Alida vid tåget, dessa 10 dagar gick verkligen fort. Men det dröjer inte så lång tid innan vi ses igen eftersom jag kommer hem över jul.
Idag har det spöregnat ändå fram tills nu, så vi har skrittat längst med alléerna, jättekul. Fick låna Emilios regnkappa, jag såg nog ut som ett gående regnställ för den var lite stor... Nu har det iaf slutat regna och ska väl se till att få i mig någon lunch innan jag åker tillbaka till stallet för att ge eftermiddags hö och kvällsmat.
Alida och Tompis
Kommentera här


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: taack, har varit lite tveksam på den faktiskt!

2011-11-08 @ 18:08:31
URL: http://chaitjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0