Dagens

Publicerat 2011-11-09 kl 19:15:42 Vardag i stallet i Italien Kommentarer 2 st
Köttfärspajen är inne i ugnen och jag  är så hungrig!
Innan lunch så red jag ut med Chanel, Chicago, Hialoubet och Tompa. När jag var ute med Chicago så var även Stefano och Emilio med och vi red genom floden och bort till alla olivlundar där vi travade upp och ner mellan kullarna. Efter det så tog vi 3 nya pollar och red ut en ny sväng. Vi kom längst med motorvägen till slut och Emilio tyckte det var jättekul att vinka till alla lastbilschafförer som då tutade, mindre roligt tyckte Stefano att det var eftersom han satt på 3 åriga Anteus hahah.
På eftermiddagen så damsög jag lilla lastbilen och fixa och grejja i stallet.
Chicagos mysiga mule
Kommentera här


Kommentarer
Postat av: Matilda

Svar: haha oj, ändrade det nu.

2011-11-09 @ 21:16:55
URL: http://matildanerell.blogg.se/
Postat av: felicia

Hejsan, vilken trevlig blogg du har! :)

Gullig bild på mulen, haha x)

Kom gärna in till oss kanske följa varandra via bloglovin? :)

Kram Felicia t.N

2011-11-10 @ 11:34:23
URL: http://teamnyrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0