Dagens

Publicerat 2011-11-22 kl 18:50:55 Vardag i stallet i Italien Kommentarer 0 st
Morgonen började med att jag och Stefano red ut med Olea och Istrione, vi red ut den långa rundan genom floden och runt bland olivlundarna. Därefter red jag Hialoubet ett lättare pass och sedan Favolante som var taggad till tusen. Igår hade Stefano hoppat studs med henne och hon hade tydligen blivit väldigt upprörd över att hon inte fick rusa som en stucken gris. Ska rida henne imorgon igen, tänkte börja med en lång skrittur innan så hon blir lite chill i huvudet. Innan lunchpause hann jag även skritta ut med Chanel. På eftermiddagen red jag ut med Tompa längst med floden och han var piggelin.
Nu sitter jag här och målar mina skitiga naglar röda för att smutsen inte ska synas. Därefter blir det frukost till middag för jag kan inte vänta tills imorgonbitti, ska kolla på senaste avsnittet av AnaGinas program, den bruden är så skön!
En gammal bild från -08 i Hammarö på Tompis
Kommentera här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0